Błędny adres e-mail. Co zrobić aby klienci nie mylili adresu e-mail?

Błędny adres e-mail.

Co zrobić aby klienci nie mylili adresu e-mail?

Boisz się że Twoi klienci pomylą adres e-mail w czasie wysłania wiadomości do Ciebie i przez to nie dotrą do Ciebie ważne zamówienia lub wiadomości? Wydaje Ci się że powinieneś otrzymywać więcej wiadomości e-mail? Masz trudny do zapamiętania firmowy adres mailowy? Jesteś szefem lub managerem w firmie i obawiasz się gubienia wiadomości pisanych do Twoich pracowników?

Oto rozwiązanie problemów z pomylonym adresem e-mail: Zastosuj alias e-mail dla Swojej domeny. Dzięki temu cała poczta wysyłana do e-maili znajdujących się w Twojej domenie będzie przekierowana na wskazany przez adres e-mail.

Przykład:

Jeśli w domenie grandkom.pl mamy następujące adresy:

grandkom@grandkom.pl

g.sobotka@grandkom.pl

a.sobotka@grandkom.pl

i zastosujemy alias dla całej domeny @grandkom.pl z przekierowaniem na adres grandkom@grandkom.pl to wszystkie maile wysłane do "dowolny-adres"@grandkom.pl będą przekierowane do grandkom@grandkom.pl. Działać to będzie dla adresów e-mail których nigdy nie założyliśmy w naszej domenie. Czyli jeśli ktoś przez przypadek wyśle maila na adres gsobotka@grandkom.pl lub grzegorz.sobotka@grandkom.pl to i tak dostaniemy je na adres grandkom@grandkom.pl. Żaden e-mail nie zostanie zgubiony.

Kursy organizujemy w Warszawie i innych dużych miastach Polski, w naszej siedzibie, u klienta, lub we wcześniej uzgodnionej lokalizacji. Dla grup, kursantów indywidualnych i online. Jesteśmy elastyczni terminowo – szkolimy w tygodniu, w weekendy i popołudniami.

Oferujemy również pomoc techniczną, na miejscu u klienta,
po dostarczeniu nam sprzętu lub kursy online.

Polecamy nasze inne kursy:

KONTAKT:


Grzegorz Sobótka

603377273

g.sobotka@grandkom.pl

Facebook