Pogotowie dla Mac: MacBook Pro i Air, iMac, Mac mini

2 grudnia 2014 Uncategorized

Pogotowie dla Mac: MacBook Pro i Air, iMac, Mac mini

Zajmujemy się nagłymi i krytycznymi przypadkami związanymi z komputerami Mac. Nasza pomoc obejmuje komputery MacBook, MacBook Pro, MacBook Air, iMac, Mac Pro, Mac mini oraz innym sprzętem Apple. Zajmujemy się również sprzętem związanym z komputerami: dyski sieciowe, drukarki sieciowe itd. Pomagamy w przypadku nagłych lub pilnych napraw. Jeśli komputer:

- odmówił posłuszeństwa,

- nie chce się włączyć,

- działa bardzo wolno,

- ważny program nie chce się uruchomić,

- nie możesz odzyskać ważnych danych,

- części komputera nie działają,

- system operacyjny nie uruchamia się,

Dzwoń do nas.

Pogotowie dla Mac

Pogotowie dla Mac: MacBook Pro i Air, iMac, Mac mini: U Klienta lub w biurze.

Naszą pomoc świadczymy u Klienta lub u nas w biurze. Nasze biuro mieści się w Warszawie na ulicy Puławskiej 28 lokal 48. Do klientów staramy się dojechać w przypadkach gdy jest to bardziej korzystne dla naszego klienta lub jego sprzętu. Często okazuje się że sprzęt znajduje się w takim stanie lub jest go tyle że łatwiej jest przyjechać nam niż przywozić całość sprzętu. Dojeżdżamy do klientów w Warszawie i jej okolicach.

Pogotowie dla Mac: MacBook Pro i Air, iMac, Mac mini: Co należy zrobić?

W większości przypadków sugerujemy zaprzestać samodzielne próby naprawy. Jeśli nie udało się do teraz to istnieje mała szansa na naprawę domowymi sposobami. Jeżeli doszło do fizycznego uszkodzenia sprzętu to sugerujemy odłączenie go od zasilania. Jeśli jest to możliwe również wyjęcie baterii (nie zawsze jest to możliwe). Jeśli system jeszcze pracuje to sugerujemy zabezpieczenie najważniejszych danych. Zgranie zdjęć lub dokumentów na jakiś dysk zewnętrzny. W ten sposób naprawa zostanie znacznie przyśpieszona. Jeśli doszło do uszkodzenia dysku i system nie uruchamia się to pomocna może być lista najważniejszych plików lub katalogów.

Kursy organizujemy w Warszawie i innych dużych miastach Polski, w naszej siedzibie, u klienta, lub we wcześniej uzgodnionej lokalizacji. Dla grup, kursantów indywidualnych i online. Jesteśmy elastyczni terminowo – szkolimy w tygodniu, w weekendy i popołudniami.

Oferujemy również pomoc techniczną, na miejscu u klienta,
po dostarczeniu nam sprzętu lub kursy online.

Polecamy nasze inne kursy:

KONTAKT:


Grzegorz Sobótka

603377273

g.sobotka@grandkom.pl

Facebook