Jak zainstalować MacOS Mojave na niewspieranych urządzeniach

Masz stare urządzenie na którym chcesz zainstalować MacOS Mojave? Najpierw sprawdź czy jest zgodne z twoją wersją urządzenia. Jeżeli tak to nie ma problemu, jednak gdy twoje urządzenie jest za stare lub po prostu nie jest wspierane przez Mojave możesz mieć większy problem. W poniższym artykule wyjaśnimy jednak jak za pomocą odpowiednich programów zainstalować MacOS Mojave na niewspieranych urządzeniach.

Przygotowania

Na początek musimy przygotować dysk zewnętrzny o minimalnej pojemności 16GB oraz program umożliwiający zainstalowanie Mojave na naszym urządzeniu, Pobieramy program „macOS Mojave Patcher Tool for Unsupported Macs” oraz instalujemy go na naszym urządzeniu. Wkładamy nasz dysk zewnętrzny (pendrive) i formatujemy go do formatu OS X Extended (Journaled) aby można było utworzyć dysk z którego zainstalujemy nasz system.

Instrukcja obsługi Macbook Air

Instalacja

Otwieramy nasz program i za jego pomocą pobieramy instalator MacOS Mojave. Wybieramy nasz sformatowany dysk zewnętrzny i następnie weryfikujemy wersje instalatora. Gdy nasz instalator będzie gotowy restartujemy nasze urządzenie. W momencie jego ponownego uruchamiania przytrzymujemy przycisk Option. Na ekranie pojawi nam się lista dysków dysków w którym wybieramy nasz dysk zewnętrzny na którym znajduje się przygotowany wcześniej instalator. Następnie za pomocą Narzędzia dyskowego formatujemy dysk na którym chcemy zainstalować system. Gdy już go sformatujemy wybieramy go jako dysk docelowy dla naszego nowego systemu. Gdy system się zainstaluje wyłączamy komputer i uruchamiamy go ponownie przytrzymując przycisk Option wybieramy nasz dysk i za pomocą narzędzia macOS Post Install wybieramy wersję naszego urządzenia aby dostosować system do naszego urządzenia. Wybieramy dysk na którym został zainstalowany nasz system i przechodzimy dalej. Później klikamy przycisk Reboot. Gdy zakończymy wszystkie te czynności możemy korzystać z naszego nowego systemu.

Kursy organizujemy w Warszawie i innych dużych miastach Polski, w naszej siedzibie, u klienta, lub we wcześniej uzgodnionej lokalizacji. Dla grup, kursantów indywidualnych i online. Jesteśmy elastyczni terminowo, szkolimy w tygodniu, w weekendy i popołudniami.

Oferujemy również pomoc techniczną, na miejscu u klienta,
po dostarczeniu nam sprzętu lub online.

Polecamy nasze inne kursy:

Kontakt:

Grzegorz Sobótka

603377273

g.sobotka@grandkom.pl

Facebook