You are currently viewing Jak wylogować się z App Store na iPhone i iPad

Jak wylogować się z App Store na iPhone i iPad

Jak wylogować się z App Store na iPhone i iPad

Czasem kiedy korzystamy z swojego iPhona lub iPada chcemy zalogować się do

AppStore na inne konto. Aby to zrobić możemy skorzystać z dwóch metod.

[sociallocker id=”3172″]

Pierwsza to wylogowanie się za pośrednictwem samego App Stora.

  1. Po uruchomieniu aplikacji App Store przechodzimy do zakładki „Featured” i

zjeżdżamy na sam dół strony.

  1. Mamy tam przycisk oznaczony „Apple ID:naszlogin(at)domena.pl”

po kliknięciu w niego otrzymujemy opcję „Sign Out”.

  1. Po wybraniu tej opcji App Store wyloguje nas i będziemy mogli przeglądać

AppStore bez loginu.

  1. Przy próbie pobrania jakiej kolwiek aplikacji zostaniemy poproszeni o login i hasło.
  2. Po podaniu go App Store automatycznie pobierze aplikację korzystając z nowego

konta oraz zaloguję nas na stałe.

  1. Aby wrócić do naszego poprzedniego konta musimy ponownie wylogować się.
  2. Jeśli chcemy tuż po wylogowaniu opcja „Sign Out” zostaje zamieniona na „Sign In”

więc już wtedy możemy się do niego zalogować.

Jak wylogować się z App Store na iPhone i iPad?

Drugą opcją jest wylogowanie się za pomocą ustawień telefonu.

  1. Uruchamiamy ikonę Ustawienia, z listy opcji wybieramy „Store” będzie to ikona tak

samo wyglądająca jak ikonka App Store.

  1. Po wejściu do środka znajdziemy kilka opcji, na samym dole mamy znajome z

poprzedniej opcji przycisk „Apple ID: naszlogin(at)domena.pl”

  1. Po kliknięciu w niego otrzymujemy opcję „Wyloguj się „.
  2. Po wybraniu tej opcji wszystkie opcję tej zakładki znikną i pojawi się

jedynie opcja Zaloguj się.

  1. Po wybraniu jej możemy zalogować się przy użyciu już istniejącego Apple ID,

utworzyć nowy lub wykorzystać opcję iForgot, jest to strona Apple służąca do

odzyskiwania hasła.

Jak wylogować się z App Store na iPhone i iPad

Kursy organizujemy w Warszawie i innych dużych miastach Polski, w naszej siedzibie, u klienta, lub we wcześniej uzgodnionej lokalizacji. Dla grup, kursantów indywidualnych i online. Jesteśmy elastyczni terminowo – szkolimy w tygodniu, w weekendy i popołudniami.

Oferujemy również pomoc techniczną, na miejscu u klienta,
po dostarczeniu nam sprzętu lub kursy online.

Polecamy nasze inne kursy:

KONTAKT:


Grzegorz Sobótka

603377273

g.sobotka@grandkom.pl

Facebook

Dodaj komentarz