Jak wylogować się z App Store na iPhone i iPad
Czasem kiedy korzystamy z swojego iPhona lub iPada chcemy zalogować się do
AppStore na inne konto. Aby to zrobić możemy skorzystać z dwóch metod.
[sociallocker id=”3172″]
Pierwsza to wylogowanie się za pośrednictwem samego App Stora.
- Po uruchomieniu aplikacji App Store przechodzimy do zakładki „Featured” i
zjeżdżamy na sam dół strony.
- Mamy tam przycisk oznaczony „Apple ID:naszlogin(at)domena.pl”
po kliknięciu w niego otrzymujemy opcję „Sign Out”.
- Po wybraniu tej opcji App Store wyloguje nas i będziemy mogli przeglądać
AppStore bez loginu.
- Przy próbie pobrania jakiej kolwiek aplikacji zostaniemy poproszeni o login i hasło.
- Po podaniu go App Store automatycznie pobierze aplikację korzystając z nowego
konta oraz zaloguję nas na stałe.
- Aby wrócić do naszego poprzedniego konta musimy ponownie wylogować się.
- Jeśli chcemy tuż po wylogowaniu opcja „Sign Out” zostaje zamieniona na „Sign In”
więc już wtedy możemy się do niego zalogować.
Jak wylogować się z App Store na iPhone i iPad?
Drugą opcją jest wylogowanie się za pomocą ustawień telefonu.
- Uruchamiamy ikonę Ustawienia, z listy opcji wybieramy „Store” będzie to ikona tak
samo wyglądająca jak ikonka App Store.
- Po wejściu do środka znajdziemy kilka opcji, na samym dole mamy znajome z
poprzedniej opcji przycisk „Apple ID: naszlogin(at)domena.pl”
- Po kliknięciu w niego otrzymujemy opcję „Wyloguj się „.
- Po wybraniu tej opcji wszystkie opcję tej zakładki znikną i pojawi się
jedynie opcja Zaloguj się.
- Po wybraniu jej możemy zalogować się przy użyciu już istniejącego Apple ID,
utworzyć nowy lub wykorzystać opcję iForgot, jest to strona Apple służąca do
odzyskiwania hasła.
Jak wylogować się z App Store na iPhone i iPad
Kursy organizujemy w Warszawie i innych dużych miastach Polski, w naszej siedzibie, u klienta, lub we wcześniej uzgodnionej lokalizacji. Dla grup, kursantów indywidualnych i online. Jesteśmy elastyczni terminowo – szkolimy w tygodniu, w weekendy i popołudniami.
Oferujemy również pomoc techniczną, na miejscu u klienta,po dostarczeniu nam sprzętu lub kursy online.
Polecamy nasze inne kursy:
KONTAKT:
Grzegorz Sobótka
603377273
g.sobotka@grandkom.pl