You are currently viewing Outlook Mac Problem

Outlook Mac Problem

Outlook Mac Problem

Outlook Mac Problem

Pomagamy w rozwiązywaniu problemów związanych z działaniem Outlooka na Mac. Rozwiązujemy problem nie włączających się Outlooków. Ratujemy outlooki, które nie chcą wysyłać lub odbierać maili – nawet takie, które jeszcze przed chwilą je wysyłały lub odbierały. Ustawiamy konta pocztowe, dodajemy stopki, walczymy ze spamem. Naprawiamy wyłączające się nagle programy Outlook tak aby działały stabilnie (na tyle na ile Outlook może działać stabilnie).

Osobiście lub zdalnie – Outlook Mac Problem

Naszą pomoc świadczymy na miejscu u naszych klientów lub zdalnie za pomocą programów do zdalnej kontroli komputerów. W przypadku zdalnej pomocy użytkownik widzi nasze prace na swoim monitorze. Dodatkowo najczęściej utrzymujemy połączenie głosowe lub video z osobą, której pomagamy w naprawieniu Outlooka.

Najważniejsze kroki – Outlook Mac Problem

Najważniejsze kroki jakie należy wykonać w czasie naprawy outlooka to zabezpieczenie poczty jaka znajduje się w komputerze. Warto ustalić czy jest ona przechowywana w formacie IMAP czy POP3. Następnym ważnym elementem jest sprawdzenie jaka ilość poczty znajduje się tylko na komputerze a nie na serwerze. W przypadku problemów z Outlookiem bardzo często dochodzi do utraty maili. Często dochodzi do straty tylko części maili czyli np. niektórych wysłanych lub części odebranych. Dlatego tak ważne jest zabezpieczenie tych danych przed przystąpieniem do pracy aby nie doszło do jakiejkolwiek utraty maili.

Jak doszło do uszkodzenia Outlooka? – Outlook Mac Problem

Jest to bardzo ważny element naprawy. Warto zastanowić się chwilę jak zachowywał się Outlook na krótko przed jego uszkodzeniem. Działał wolno? Czy może wszystko było w porządku aż do momentu w którym przestał się uruchamiać? Czy Mac wyświetlał informacje o zapełnionym dysku? Wszystkie te informacje mogą być bardzo pomocne w procesie naprawy poczty.

Kursy organizujemy w Warszawie i innych dużych miastach Polski, w naszej siedzibie, u klienta, lub we wcześniej uzgodnionej lokalizacji. Dla grup, kursantów indywidualnych i online. Jesteśmy elastyczni terminowo – szkolimy w tygodniu, w weekendy i popołudniami.

 

Oferujemy również pomoc techniczną, na miejscu u klienta,
po dostarczeniu nam sprzętu lub kursy online.

Polecamy nasze inne kursy:

KONTAKT:


Grzegorz Sobótka

603377273

g.sobotka@grandkom.pl

Facebook

Dodaj komentarz