Outlook dla Mac –
wyszukiwanie wyświetla „Brak Wyników”
Outlook dla Mac – wyszukiwanie wyświetla „Brak Wyników”
Wyszukiwanie wybranych elementów za pomocą narzędzia „Wyszukaj„ jest bardzo wygodnym rozwiązaniem, gdy występuje potrzeba szybkiego znalezienia danych elementów bądź fraz znajdujących się w programie Outlook. Jest ono dostępne we wszystkich folderach. Niestety niekiedy opcja ta nie działa poprawnie i gdy próbujemy wyszukać dany element otrzymujemy komunikat zwrotny „brak wyników” a wyniki nie są pokazywane. Ponad to, jeżeli chcemy zamiast tego użyć standardowego narzędzia podświetlającego wyniki MAC OS, spotykamy się z podobnym problemem
Przyczyny?
Przyczyn występowania może być kilka indeksowanie wyszukiwania może być niepoprawne, nazwa profilu może zawierać znaki specjalne takie jak backslash, jeden z folderów z podświetlaniu może być ustawiony jako „prywatny”, folder profilu Outlooka nie znajduje się w lokalizacji ~/Library/Group Containers/UBF8T346G9.Office/Outlook lub indeks wyszukiwania jest uszkodzony
Rozwiązanie problemu
- Jeżeli założyłeś swój profil, dodałeś nowe konto lub importowałeś pliki backupowe w ostatnim czasie indeksowanie może być nie gotowe i wyniki wyszukiwania nie będą gotowe. W tym wypadku należy poczekać na zakończenie indeksowania i spróbować ponownie.
- Sprawdź czy nazwa twojego profilu nie zawiera znaków specjalnych takich jak backslash (). Można to sprawdzić wchodząc w Menedżera profilów Outlook. Jeżeli profil zawiera ww. znaki, należy je usunąć, zmieniając nazwę folderu z danami profilu.
- Upewnij się, że folder profilu lub jego matczyny folder nie jest dodany, jako „Prywatny” w zakładce Spotligta. Jeżeli, któryś z tych folderów znajduje się w zakładce, wyszukiwanie nie będzie działało, w tym wypadku należy go stamtąd usunąć i dać programowi czas na ukończenie indeksowania.
- Upewnij się, że dane użytkowania przechowywane są w odpowiedniej lokacji.
Dla Outlooka 2016 – ~/Library/Group Containers/UBF8T346G9.Office/Outlook
Dla Outlooka 2011 – ~/Documents folder
Jeżeli żadne z powyższych rozwiązań nie zadziałało może to znaczyć, że index Spotlighta jest uszkodzony. Aby naprawić ten błąd należy ponownie uruchomić Maca aby zrestartować ustawienia Spootlighta. Następnie uruchamiamy terminal i wpisujemy komendę mdimport –L*. Nastepnie w terminalu zmieniamy indeksowanie bazy danych Outlook poniższa komendą pamiętając żeby zamienić część <user_name> nazwą własnego profilu:
mdimport -g „/Applications/Microsoft Outlook.app/Contents/Library/Spotlight/Microsoft Outlook Spotlight Importer.mdimporter” -d1 “/Users/<user_name>/Library/Group Containers/UBF8T346G9.Office/Outlook/Outlook 15 Profiles/<my_profile_name>”
Jeżeli funkcja nadal nie działa sugerujemy odinstalowanie i ponowne zainstalowanie aplikacji.
*Jeżeli widzisz więcej niż jeden przypadek „Microsoft Outlook Spotlight Importer.mdimporter,” usuń aplikacje Outlooka, których nie używasz, opróżnij kosz, zrestartuj komputer i zacznij operacje od początku.
Kursy organizujemy w Warszawie i innych dużych miastach Polski, w naszej siedzibie, u klienta, lub we wcześniej uzgodnionej lokalizacji. Dla grup, kursantów indywidualnych i online. Jesteśmy elastyczni terminowo, szkolimy w tygodniu, w weekendy i popołudniami.
Oferujemy również pomoc techniczną, na miejscu u klienta,
po dostarczeniu nam sprzętu lub online.
Polecamy nasze inne kursy:
KONTAKT:
Grzegorz Sobótka
603377273
g.sobotka@grandkom.pl