iPhone rozładował się i wyłączył,

nie włącza się po podłączeniu ładowania

Bardzo często otrzymujemy zapytania i prośby o pomoc w sytuacjach gdy iPhone nie włącza się. iPhone padł, rozładował się i nie daje znaku życia. Najczęściej dzieje się to w sytuacji gdy telefon był używany do samego końca baterii po czym wyświetlił animację wyłączania i od tamtego czasu nie ma z nim kontaktu. Są na szczęście pewne działania, które użytkownik może wykonać aby samodzielnie spróbować naprawić swojego iPhone.

iPhone rozładował się i wyłączył, nie włącza się po podłączeniu ładowania. Zmiana ładowarki?

Brak możliwości włączenia iPhone najczęściej spowodowanym jest jego rozładowaniem się. Czasami jednak po podłączeniu naszej ładowarki iPhone nie uruchamia się. Sugerujemy zacząć od odczekania pewnego czasu na podłączonej ładowarce, być może potrzebuje więcej czasu. Można również sprawdzić działanie samej ładowarki. Aby to zrobić należy podłączyć inną ładowarkę na rozładowanego iPhone a pierwszą ładowarkę podłączyć do innego iPhone. Aby wykonać dobry test dobrze jest użyć jak najbardziej zbliżonego modelu iPhone. Należy pamiętać że ładowarka apple to dwa elementy. Można je sprawdzać osobno. Kostka ładująca jest rzeczą która nie działa bardzo rzadko. Najczęstszym powodem jest uszkodzony kabel, który pęka przy końcu kabla. Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy zapraszamy na kurs obsługi maca i iPhone.

Oto krótki filmik o tym jak naprawić iPhone:

iPhone rozładował się się i wyłączył, nie włącza się po podłączeniu ładowania. Twardy reset?

Jeśli zmiana ładowarki nie pomoże to sugerujemy spróbować wykonać twardy reset. Ta operacja nie usuwa żadnych danych, tylko uruchamia ponownie urządzenie. Aby wykonać twardy reset należy przytrzymać przycisk home i power / sleep przez dłuższy czas (sugerujemy co najmniej 30 sekund). Przycisk home to ten znajdujący się z przodu telefonu. Przycisk power / sleep to przycisk znajdujący się na górze telefonu. Jeśli wszystko pójdzie dobrze telefon powinien mignąć lub od razu pokazać ekran uruchamiania.

iPhone rozładował się

Kursy organizujemy w Warszawie i innych dużych miastach Polski, w naszej siedzibie, u klienta, lub we wcześniej uzgodnionej lokalizacji. Dla grup, kursantów indywidualnych i online. Jesteśmy elastyczni terminowo – szkolimy w tygodniu, w weekendy i popołudniami.

Oferujemy również pomoc techniczną, na miejscu u klienta,
po dostarczeniu nam sprzętu lub kursy online.

Polecamy nasze inne kursy:

KONTAKT:


Grzegorz Sobótka

603377273

g.sobotka@grandkom.pl

Facebook